Friday, February 12, 2010

BOY BANDS!

Theee..heee..heeee...
tiba-tiba je teringat zaman sekolah menengah dolu-dolu...
saya bersekolah di Sekolah menengah Mahsuri, lamgkawi dari form 1-4.
seronok skolah di situ..kawan2 saya adalah yang terbaik! 
saya ingat kawan terbaik saya iaitu intan safarina..
orangnya hitam manis dan lembut..
saya dan intan sangatlah gilakan boy bands dan jonathan brandis!( alaa, yang berlakon seaquest tu..)
time tu dialah yang paling hot..skarang dah pon meninggalkan dunia ini..(RIP)
kitorang suka backstreet boys jugak..=D
saya gilakan nick carter dan intan gilakan AJ..
sanggup habis wang bli magazines yang ader pics BSB.. collect posters dan bli video..time tu tgk video je..xmampu beli CD..hehehehe...hafal lagu BSB dan tgk video clips beratus kali! tak jemu dowh!
skarang BSB pon dah agak tua kerepot..:p tak bergetah lagi...hehhehe...tapi lagu diorang still ok la..
 
Jonathan Brandis..
( minat giler kat dia dulu nih..peh..rambut mahal tu..)


 
Backstreet Boys
( ade poster camni tampal kat dinding bilik tido)
oh intah a.k.a angah, aku merinduimu..
aku rindukan saat kita lepak bersama-sama..
pegi Beng Hai beli video BSB ..
tukar pembuka tin coca-cola untuk dapatkan cd OAG..
Lepak kat kedai sebelum balik umah...
Ponteng puasa minum air coke..
aku juga rindukan saat naik motor ayah ko sambil merempit..
jalan-jalan kat Jetty Point Langkawi dan try semua perfume tester..
ending up buying nothing..:p(time tu mana ada banyak duit..)
Lepak-lepak kat public phone Calling-calling orang..
menyanyi lagu-lagu faveret kita bersama-sama..
lepak kat bawah pokok yang besaq tu setiap pagi kat sekolah sebelum loceng bunyi..
semoga kau sentiasa sihat, gembira dan bertemu jodoh dengan segera..:)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...