Sunday, May 16, 2010

HAPPY TEACHER'S DAY..

16 MAY tarikh keramat untuk guru2 di malaysia..
termasuk i lah sebab saya juga seorang guru..
sempena hari guru ni, saya nak wish SELAMAT HARI GURU kepada rakan-rakan seperjuangan di SK DURIAN DAUN (K), MASJID TANAH..
tidak dilupakan kepada guru-guru yang pernah mengajar dan mendidik saya sepanjang zaman persekolahan saya..sekolah pertama diSRK CONVENT, SITIAWAN, SM MAHSURI LANGKAWI, SM DATO' DOL SAID MELAKA, UITM SHAH ALAM, dan MAKTAB PERGURUAN RAJA MELEWAR SEREMBAN..
semoga kalian dirahmati olehNya selalu dan berbahagia di samping keluarga tercinta..
Tak lupa juga kepada guru yang telah mendidik saya sepanjang hidup ini, kedua ibu bapa saya...
i love u guys very much..:)
the best of me, reminds me of u..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...